Laman

Sabtu, 03 Desember 2016

Contoh cerpen versi bahasa Basque

Contoh cerpen versi bahasa Basque


egunetan denean bidaia bat hasiko da, eta ez zen egun bat, dena baino gehiago izango da an. bidaia bat azkenean ekarri me askoz etsipen bailaran sartu hondoratu.

Ez da inoiz aurretik niri gertatu, nahiz eta inoiz gertatzen buruari buruz arimak ere, apurtu hazten duzu baliotsua saria sartu arte.

Baina ziur aski opari baliotsua betirako izan beharko litzateke, irribarre bat nire eguna amaieran malkoak, eta etsita zotinak beterik egingo luke.

Zuetako Agian berdina dute sentsazioa sadistic nan, malkoak amaigabeak oroitzapen gozo batek inguratuta.

Malutak lara bere memoria zauriak ez du bularrean desagertu, zintzotasunez dut damutuko dastatu ondoren maitasunaren edertasuna berarekin. hauskor naiz, erori nintzen.

Gogor saiatuko eta pazientzia zentzu bat bultzatuz. Ah! besteen mina bera ni bezala izan daiteke. Inork ez du nire sentimenduak ulertzen joan. Bai! Bakarrik ezagutzen dut. Ez zion edo duzu.

Sar aurretik, nire izena Kintan Maharani da, SMAN1 Sinar Jaya ikaslea izan nuen, eta aurkezteko, halaber, nor azken garrasi egiten dio pertsonari, nire haurra anaia, bere izena Son Maharani da. Nire anaia eskola bera joan zen nirekin, baina berak klase 2 batxilergoko eserita eta klase 1 batxilergoko nago eserita.

Jangelan, ama eta aita eta bere anaia zen elkarrekin nire seme maitearen zain gosaria. Bai, nire familia oso harmonikoa da, slit alboetan bakoitzaren hutsik ageri bero familia maiteak elkarrekiko maitasunaren etxeko izeneko teilatuaren azpian giro apaindua.

esan nion agur eta bere anaia ondoren, kak seme bi bizikleta luzatutako niretzat eta berarentzat. erabili dugu bizikleta bat eskolara joan, etxeko eta eskolako SMAN1 Sinar Jaya arteko distantzia ez da gehiegi urrun dagoelako. Geratu herrixka berde bat arroz inguraturik bizi gara, eta hesituta mendi ederrak.

Bidean nuen eta bere anaiaren semea inoiz lortu du Jainkoaren grazia hau da, oso ederra begiratzeko nekatuta. askotan talka egiten diogun bidaia bizikletaz.

Gaur aurpegia kak semea itxura preoccupied, apur bat zion bitxi estutu egingo dut, azkenik, arte eskatu I zuzenean nire haurra arreba denean dugu eskolara bizikletaz lortu.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar