Laman

Rabu, 07 Desember 2016

Kisah urashima taro versi bahasa Afrika

Kisah urashima taro versi bahasa Afrika


In die ou dae toe daar 'n visserman genaamd Urashima Taro. Hy was baie mooi, jonk en sterk, hy kon 'n boot veel meer intelligent as diegene wat deur die strandhuis lewe vaar. Hy het dikwels geseil ver oor die see, waar bure dikwels haar ouers wat dalk eendag sou hy te ver in die see te gaan en nooit weer terug kom herdenk.



Haar ouers weet dit het egter verneem hulle dat sy seun is baie goed in die seil, en hulle is nooit te mengkuatirkannya. Selfs al Urashima stadiger terug as wat verwag is, het hulle altyd gewag het sonder 'n walging. Urashima hulle is lief vir meer as hul eie lewens, en is trots daarop dat hy is baie dapper en kragtig as seuns bure.

Een oggend, Urashima Taro het na 'n vangs te neem in sy net soos ditebarkannya gisteraand. In een van die webbe onder visse wat gevang word, het hy 'n klein skilpad wat verstrengel kom. Skilpad gryp dit en sit dit in sy eie boot, hy in 'n veilige plek bewaar, sodat sy kan haar huis toe te neem. Maar met ontsag, luister na die skilpad Urashima gepleit in 'n stem baie saggies. "Wat is my punt vir jou?" gevra skilpad. "Ek was te min om te eet, en te jonk om 'n lang tyd neem voordat ek het magtig geword. Wees my genadig en neem my terug na die see, want ek wil nie om te sterf." Urashima Taro vriendelik jammer PAA bietjie skilpad wat gesmeek dat hy laat gaan van die min skilpaaie terug in die see.

'N Paar jaar ná die voorval, toe Urashima Taro gaan vaar te ver in die see, 'n slegte storm tref die boot gekom en het die boot aan stukke. Urashima is 'n uitstekende swemmer en sy gaan voort om te streef om die strand te kry deur swem, maar die afstand tussen hom en die strand is te ver weg en in dié tyd die see was baie wreed, sy krag afgeneem en hy het begin om stadig te sink. Toe hy moed opgegee en gedink dat sy haar pa nooit weer sou sien, hoor sy haar naam genoem en het 'n groot skilpad swem teenoor hom.

Neem kepunggungku, "roep die skilpad," en ek sal jou neem na die land "Wanneer Urashima Taro is veilig en sit in die agterkant van die skilpad, die skilpad en het daarna op te sê:". Ek is 'n skilpad wat jy verloor het toe ek jonger was en het nie hulpeloos in jou nette laat staan ​​en ek is baie bly om jou vriendelikheid beurt. "

Voordat hulle by die strand, die skilpad Urashima Taro gevra dat of hy wil graag die wonderlike lewe wat is weggesteek onder die see sien. Die jong visserman het geantwoord dat dit was 'n ervaring wat baie lekker wees. In 'n oomblik, het hulle albei geduik in die groen water. Urashima clutching die agterkant van skilpaaie wat hom oneindig geneem het om die dieptes. Na drie nagte, hulle bereik die bodem van die see, en het by 'n baie mooi plek, vol goud en kristal. Koraal en pêrels en verskeie edelgesteentes te maak haar oë het geglinster en ontsag, en wat aan die binnekant van die paleis maak hom weer verwonder en verlig met skubbe pragtige glans.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar