Laman

Rabu, 07 Desember 2016

Kisah urashima taro versi bahasa Albania

Kisah urashima taro versi bahasa Albania


Në ditët e vjetër, kur ka pasur një peshkatar i quajtur Urashima Taro. Ai ishte shumë i bukur, i ri dhe i fortë, ai mund të lundrojnë një varkë shumë më inteligjent se ata që jetojnë nga shtëpia plazh. Ai shpesh lundroi deri në det, ku fqinjët shpesh përkujtuar prindërit e saj se ndoshta një ditë ai do të shkojë shumë larg në det dhe nuk kthehen përsëri.


Prindërit e saj e di se kjo ka, megjithatë, ata e kuptuan se djali i tij është shumë i mirë në vela, dhe ata nuk janë shumë të mengkuatirkannya. Edhe në qoftë se Urashima kthehen më ngadalë se sa pritej, ata gjithmonë pritur për atë, pa një shqetësim. Urashima ata e duan më shumë se jetën e tyre, dhe jemi krenar se ai është shumë i guximshëm dhe i fuqishëm se djemtë fqinjët.

Një mëngjes, Urashima Taro shkoi për të marrë një kapur në rrjetën e tij, si ditebarkannya mbrëmje dje. Në një nga webs, në mesin e peshkut që është kapur, ai gjeti një breshkë të vogël që vijnë ngatërruar. Turtle rrëmbej atë dhe e vendosi atë në barkë e tij, ai e mbajti në një vend të sigurt, kështu që ajo mund të marrë shtëpinë e saj. Por me frikë, duke dëgjuar breshkave Urashima u deklarua në një zë shumë të butë. "Çfarë është pika ime për ty?" pyeti breshkë. "Unë kam qenë shumë pak për të ngrënë, dhe shumë i ri për të marrë një kohë të gjatë deri sa u bë i madh. Ki mëshirë për mua dhe më ço përsëri në det, sepse unë nuk dua të vdes." Urashima Taro mirësi për të ardhur keq Paa pak breshkë të cilët iu lutën që të le të shkojë breshka pak mbrapa në det.

Disa vjet pas këtij incidenti, kur Urashima Taro shkuar me vela shumë larg në det, një stuhi e keqe godet barkë erdhën dhe ia thyen varkë në copa. Urashima është një notar i shkëlqyer, dhe ajo vazhdon të përpiqet për të shkuar në plazh me not, por distanca mes tij dhe plazhit është shumë larg dhe në atë kohë deti ishte shumë i ashpër, fuqia e tij zbehur dhe ai ka filluar të zhytet ngadalë. Kur ai hoqi dorë dhe mendohet se ajo kurrë nuk do të shoh babain e saj përsëri, ajo dëgjoi emri i saj i quajtur dhe pa një breshkë të madhe not drejt tij.

Merrni kepunggungku, "bërtiti breshkë," dhe unë do të ju merr në vendin "Kur Urashima Taro ishte i sigurt dhe i ulur në pjesën e prapme të breshkave, breshkë dhe më pas vazhdoi duke thënë:". Unë jam një breshkë që humb kur isha i ri dhe nuk e pafuqishëm në rrjetat tuaja, dhe unë jam shumë i kënaqur për të ia kthej mirësinë tuaj. "

Para se ata mbërritën në plazh, breshkë Urashima Taro kërkoi që nëse ai do të donte për të parë jetën e mrekullueshme që është e fshehur nën det. Peshkatar i ri u përgjigj se kjo ishte një përvojë që do të ishte shumë e bukur. Në një çast, ata të dy u zhyt në ujë e gjelbër. Urashima shtrëngon pjesën e prapme të breshkave që e shpunë Jozefin në thellësitë pamasë. Pas tri netë, ata arritën në fund të detit, dhe arriti në një vend shumë të bukur, të plotë prej ari dhe kristal. Coral dhe perla dhe gurë të çmuar të ndryshme për të bërë sytë e saj shkëlqenin dhe frikë, dhe ajo që është në brendësi të pallatit është duke e bërë atë mrekullua përsëri, ndriçuar me peshk peshore shndrit bukur.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar