Laman

Kamis, 08 Desember 2016

Kisah urashima taro versi bahasa Kroasia

Kisah urashima taro versi bahasa Kroasia


U starim danima, kada je došlo do ribar po imenu Urashima Taro. On je bio vrlo lijep, mlad i jak, mogao je ploviti brod daleko inteligentniji od onih koji žive po plaži kući. On je često plovio daleko na moru, gdje su susjedi često obilježili svoje roditelje da bi možda jednog dana će ići predaleko u more i nikad se vratiti opet.



Njeni roditelji znaju to, međutim, oni su shvatili da je njegov sin je jako dobar u jedrenju, a oni nikada nisu previše mengkuatirkannya. Čak i ako Urashima vratiti sporije nego što se očekivalo, što je uvijek čekao, bez ikakve grižnje savjesti. Urashima vole više od svoje vlastite živote, i ponosni smo da je vrlo hrabar i snažan nego dječaka susjeda.

Jednog jutra, Urashima Taro otišao da se ulov u mreži, kao ditebarkannya jučer navečer. U jednom od rebara, među ribe koja je uhvaćen, on je pronašao malu kornjaču koja dolazi u uredjaju. Kornjača zgrabite ga i stavio je na svoj brod, on je zadržao na sigurno mjesto, tako da ona može odvesti kući. No, sa strahopoštovanjem, slušajući kornjače Urashima izjasnio u glas vrlo tiho. "Ono što je moj point za vas?" pitao kornjača. "Bio sam malo previše jesti, a premlad da se dugo vremena dok nisam postala velika. Smiluj mi se i vrati me natrag u more, jer ne želim umrijeti." Urashima Taro ljubazno šteta PAA malo kornjača koji je molio da ga pusti malo kornjače natrag u more.

Nekoliko godina nakon ovog incidenta, kada Urashima Taro jedriti predaleko u more, loš oluja, čak i razbio brod na komade brod. Urashima je izvrstan plivač, a ona je i dalje nastoje kako doći do plaže plivanjem, ali udaljenost između njega i plaže je predaleko i tada je more bilo vrlo žestoka, njegova moć oslabila, a on je počeo polako tonuti. Kad je odustao i mislili da više nikada neće vidjeti svog oca, čula njeno ime zovu i vidio veliku kornjaču pliva prema njemu.

Uzmi kepunggungku ", plakao kornjača", i ja ću vas odvesti u zemlju "Kad Urashima Taro je sigurna i sjede u stražnjem dijelu kornjače, kornjača, a zatim je rekao:". Ja sam kornjača koje gube kad sam bio mlađi i nisu činile bespomoćan u svojim mrežama, a ja sam vrlo zadovoljan uzvratiti vašu ljubaznost. "

Prije nego što su stigli na plažu, kornjača Urashima Taro pitao da li bi volio vidjeti divan život koji je skriven ispod površine mora. Mladi ribar je odgovorio da je to iskustvo koje bi bilo vrlo lijepo. U jednom trenu, obojica zaronio u zelenoj vodi. Urashima držeći leđa kornjače koje ga je u dubine neizmjerno. Nakon tri noći, oni su dosegla dno mora, a došao je na vrlo lijepom mjestu, pun zlata i kristala. Coral i bisera i razne dragog kamenja da bi joj oči blistale i strahopoštovanje, a ono što je na unutarnjoj strani palače je što ga opet u čudu, osvijetljen s ribom vage lijepe sjaj.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar